Werk

Hieronder vind je een greep uit ons werk. Ben je op zoek naar iets specifieks en zie je hier geen voorbeeld van? Stuur ons even een bericht dan kunnen we je meer vertellen over wat we hebben gedaan en voor wie.

De Westhoek (België)

De Westhoek is het zuidelijk deel van West-Vlaanderen. Toeristisch gezien is het een mooie en ‘goedlopende’ regio. Lees verder

Hoogeveen

Jarenlang hebben we met de pay-off Hoogeveen met een hoofdletter H op passende wijze invulling aan de wensen van Hoogeveen om zichzelf te promoten: met ambitie, tikkeltje arrogant en met een zekere dosis humor.  Lees verder

 

Drenthe

De provincie Drenthe is misschien wel de mooiste provincie van Nederland. Toch stond haar positie in de landelijke markt onder druk.  Lees verder

Groningen

De campagne ‘Er gaat niets boven Groningen’ geldt als een een klassieker op regiomarketinggebied en is een veel aangehaalde successtory.  Lees verder

Noordoost Fryslân

Noordoost Fryslân bestaat uit vijf gemeenten die graag meer gezamenlijk willen optrekken en hun gebied meer willen promoten.  Lees verder

Texel

Op basis van vooraf bepaalde doelstellingen is het project ingericht. Storytelling als onderdeel van de strategie maakt dat de emotie per seizoen terugkomt in de online beleving. Lees verder

Ameland

Ameland is erg populair. Uitwaaien, zonnen, fietsen, genieten... wat een straf om werkbezoeken aan Ameland te moeten brengen! Sterc werkt al jaren samen met VVV Ameland.
Lees verder

Hardenberg

Voor de gemeente Hardenberg geldt het onbekend maakt onbemind-principe. Veel mensen hebben wel eens van Hardenberg gehoord, maar hebben geen idee wat er te doen is of waar stad en regio voor staan.  Lees verder

Ideeënbank Groningen

In de provincie Groningen wonen heel wat mensen met goede ideeën om hun eigen woonomgeving te verbeteren. De provincie wil deze mensen graag ondersteunen. Wie kennen een dorp, buurt, wijk of stad nou beter dan de bewoners zelf? Lees verder

Eemskwartier Groningen

Het ontwikkelen van de communicatie en marketing voor een nieuwe wijk in de stad Groningen; het Eemskwartier is een schoolvoorbeeld van gebiedsmarketing.  Lees verder

Bestemming Binnenstad Hoogeveen

Uiteindelijk is het doel om de binnenstad nog aantrekkelijker en toegankelijker te maken. Lees verder

Onze kijk op city- en regiomarketing
Download hier ons boek